
قدردانی رئیس هیات مدیره بانک سپه از شرکت جهان پیمان کاسپین به عنوان یکی از مشتری کلان استان همدان
دکتر خسرو فرحی، رئیس هیات مدیره بانک سپه، در سفر استانی خود به همدان و دیدار با مشتریان کلان این استان، از همراهی و اعتماد مشتریان در مسیر استقرار سامانههای نوین بانکی قدردانی کرد.
به گزارش پایگاه اطلاعرسانی بانک سپه، دکتر فرحی با اشاره به تکمیل فرآیندهای فناورانه جدید در بانک سپه اظهار داشت:
«در تاریخ نظام بانکی کشور، چنین سطحی از صبوری و اعتماد مشتریان، بهویژه مشتریان کلان، کمنظیر و بیسابقه است.»
وی افزود: «این حمایتها پشتوانهای ارزشمند برای بانک سپه محسوب میشود و قوت قلبی بزرگ در مسیر ارتقای خدمات بانکی است.»
رئیس هیات مدیره بانک سپه تأکید کرد: «بانک سپه در دوره جدید با بهرهگیری از ظرفیتها و توانمندیهای گسترده خود، خدمات و محصولات بانکی را با قدرت، تنوع و کیفیت بالاتر به مشتریان ارائه خواهد داد.»
او همچنین هدف بانک سپه را ارائه خدمات بانکی پایدار و متنوع همگام با تحولات فناوری و نیازهای روز مشتریان عنوان کرد و گفت این مسیر با اعتماد و همراهی مشتریان شتاب بیشتری خواهد گرفت.
در این سفر کاری، دکتر امیر باقری (معاون برنامهریزی و هدایت راهبردی)، دکتر محمد ابوالحسنی (معاون حقوقی و وصول مطالبات)، دکتر اکبر کشاورزیان (معاون بانکداری شرکتی و تجاری)، مجتبی جمشیدپور (مدیر امور اعتباری)، احمد تفرشی (مدیر امور بینالملل و ارزی)، ایزدی (رئیس اداره کل توسعه مشتریان تجاری)، رضایی (رئیس اداره کل بازرسی غیرحضوری) و محمدحسن شریف (رئیس اداره کل توسعه مشتریان ویژه) رئیس هیات مدیره بانک سپه را همراهی کردند.
